Prisen har indflydelse (Generelt)
Så prisen skal NED på kollektiv trafik. Og hastigheden op på skinnerne. Hvilket man så lige netop IKKE har gjort på Østbanen inkl. et togskift. Ellers vil endnu flere gøre som hende her i artiklen.
Jeg troede ellers at du var ligeglad med togskift og at man bare skal påtvinge folk så mange som muligt?
Nej Togskift skal man reducere om muligt. Men undgå det kan man ikke og får man - som ved Aarhus- ligefrem hurtigere og bedre højhastighedstog og mulighed for S-togs lignende drift ad den gamle bane fra Kolding op til Randers - ja så vil et skift ikke få folk væk fra skinnerne.
Men hvorfor skal det reduceres hvis det ikke har betydning for passagertallet? Det er jo meget nemmere at lave køreplaner hvis man bare har en masse små stækninger der ikke påvirker hinanden?
- Nakskov - Nykøbing F
- Rødby - Nykøbing F
- Nykøbing F - Næstved
- Næstved - Ringsted
- Faxe ladeplads - Hårlev
- Rødvig - Hårlev
- Hårlev - Køge
- Næstved - Køge
- Køge - Roskilde
Osv.