Den danske jernbane er ineffektiv og dyr i drift. (Generelt)

af Oliver Løvgard @, Ballerup, onsdag 24. februar, 2021, 18:14 (54 dage siden) @ Peter Christensen

IC4 kan vel vedligeholdes hvor som helst?

Nja, det er jeg så ikke så sikker på.
Folkene med erfaring holder jo ligesom til i Århus og nærmeste omegn. Da de næppe er tjenestemænd allesammen, så kan de næppe kommanderes "andetsteds" hen.
Jeg er ikke klar over hvormeget filialen i Kastrup kan klare, men næppe alt på hele flåden.

Altså, vores HVK kan klare en del, men større reparationer og eftersyn kan de ikke lave, der bliver sættene sendt til Aarhus. Vi har ofte togsæt stående ude i Sibirien som står til reparation, men skal vente en 2-3 dage før de kan sendes til Aarhus som materieltog.

--
Oliver L. Løvgard
Stationsbetjent/Togklargører/LKF-A
Klargøringscenter Kastrup


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Sukkerfabrikken Nykøbing
Sukkerfabrikken Nykøbing

I 1884 opførte en række landmænd på Falster andelsvirksomheden Sukkerfabrikken Nykøbing. I jernbanekredse er fabrikken mest kendt for de to små Krauss-maskiner, der varetog trafikken på fabrikken i over 50 år og nu befinder sig på Museumsbanen.

Læs mere
Hectorrail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen