Den danske jernbane er ineffektiv og dyr i drift. (Generelt)

af Oliver Løvgard @, Ballerup, onsdag 24. februar, 2021, 11:15 (55 dage siden) @ Bent Jensen

Giv tid, jeg er sikker på når der elektrificeret til Århus, så kommer der også Vecteon til Århus, hvad skal ellers køre Hamborg EC togene (talgo tog) Me bliver jo udfaset og IC3 vel snart også slut, måske 5 år? Holbæk får også eldrift er det indenfor et par år? Køge Køge Nord, var det ikke 2024,tror jeg, så er diskussionen bare om der ikke skulle have været dobbeltspor fra starten, ja den sag arbejdes der måske på? Men komisk når man kører fra Køge at se der ligger et spor der næsten kan tages i brug, men mangler lige det sidste, vistnok signal tilslutning, men tror da de når det til 2024. Med venlig hilsen Bent Jensen

ME bliver udfaset i løbet af i år, man regner med at MG bliver udfaset omkring K25/K26, MF bliver først omkring 2030+, ligeså med ER.

--
Oliver L. Løvgard
Stationsbetjent/Togklargører/LKF-A
Klargøringscenter Kastrup


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Danske privatbaner

Læs historien om:
Skive - Vestsalling Jernbane

DSB plakat 1949

DSB plakat 1949
DSB plakat 1949 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen