Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Statusrapporter, anlægs- og byggeprojekter, BDK, signalprogr (Trafikpolitik)

af Rail, 7/7 2021, 07:54 (1025 dage siden) @ steenth

Kunne man i realiteten ikke benytte EB+dobbeltdækker eller IR4 til at køre løbene på Køge-Næstved, når der kommer strøm på?


EB er (endnu) ikke godkendt til kørsel på ERTMS strækninger...

Mit indtryk, at man først laver det sidste papirarbejde, når man har brug for det, muligvis for at undgå at at vedligeholde noget, som ikke brugt pt. Men forarbejdet er gjort... Ellers kan jeg se af anlægsplanen at man først regnet med at der kommer strøm på Køge-Næstved til næste år...

Ja du har altid det positive indtryk. Desværre er virkeligheden ikke helt den samme.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

DSB MY1101

Jernbanebøger

Postautomobilet Gennem 100 År

Postautomobilet Gennem 100 År. Pris 360 kr.

Læs mere
ContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak