Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Statusrapporter, anlægs- og byggeprojekter, BDK, signalprogr (Trafikpolitik)

af KKLD, 15/7 2021, 12:50 (1018 dage siden) @ larsht

Tjae, ikke helt.
K11 - Hillerød-København H. Linje E 40 min.
K16 - Hillerød-København H. Linje A 40/42 min. [42 min fra 25/1 2016]
K21 - Hillerød-København H. Linje A 40 min.

Med venlig hilsen
Bjørn Andrup


Nå, så var det vel ren indbildning... Jeg kan sige, at det "føles" som om toget kører langsommere i dag (nok på grund af bremsekurven), men det kunne også godt være, at man (fx med kortere stationsophold eller lignende) har kunnet kompensere lidt for det. Jeg beklager i hvert fald, at jeg har påstået noget faktuelt forkert!


Udfordringen med bremsekurven er løst fra juni måned - det er dog pt kun linje B og F der har fået opdateret køreplanen efterfølgende.

Hvordan kan det være at man ikke har gjort det samme for Linje A, C og E? Hvor hurtigere bliver det hvis man gør det? 10%?


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Maglemølle Papirfabrik, Næstved
Maglemølle Papirfabrik, Næstved

Historien om både gamle og nye Maglemølle Papirfabrik i Næstved, der var i drift fra 1875 til 2012. Få her historien om bygningen af den private industrihavn og det store fabriksområde med eget spornet, lokomotiver og vogne.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak