Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Nyt materiel på Kystbanen (Generelt)

af krabsen, 20/6 2019, 12:59 (1786 dage siden) @ Pylorus

Jeg har ikke på noget tidspunkt påstået at være hverken mere eller mindre begavet end andre, så hvor den kommer fra ved jeg ikke? Lyder mest som en overspringshandling.

Ligeså har jeg ikke på noget tidspunkt påstået at vide bedre end de professionelle, hvordan de skal varetage deres opgaver. Det opfatter jeg til gengæld som en begavet indstilling. :-P :-P :-P


Så du mener ikke længere at "Den eneste viden om og forstand på jernbaner i almindelighed og DSB i særdeleshed findes tydeligvis blandt deltagere her i forum'et"?
I så fald er det taget i efterretning.:-)


Hvor har jeg skrevet, at dén viden om jernbaner ligger hos mig? Du er klar over at der er flere deltagere i trådene?

Så der var den igen: Pådutte andre holdninger, som de hverken har eller har givet udtryk for - og herefter kritisere de holdninger.
Jeg troede at en medicinsk uddannet havde et minimum af sprogforståelse, men har åbenbart taget fejl. :-(
Det er taget til efterretning..

låst
1717 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Fra ´De gode gamle dage´
Fra ´De gode gamle dage´

Morten Flindt Larsen har samlet en lang række små historier og anekdoner, der fortæller om livet ved banerne, den gang tiden var en anden i ´De gode gamle dage´. De stammer fra tusindvis af gamle jernbaneblade, tidsskrifter, dagblade m.v. som Morten har gennemlæst.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak