Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

S-tog til roskilde og helsingør i 2020?

af Jakob Moller Jorgensen @, Boulia QLD Australien, 7/5 2011, 08:10 (4741 dage siden) @ TeamBaumann

Jeg kan se, at tidsmæssig bliver det ikke en fordel ved det .... og ulempe ved det, er det kommer til at koste mange penge med udskifting af div. køretråd, signaler m.m - og til hvilken verdens nytte?:-|

Tja, med 10 min drift sker der en fordobling af kapaciteten..... Det vil betyde at muligvis flere vil bruge s toget, nu bor jeg godt ikke i Dk i ojeblikket, men der har da kort s tog til Frederikssund, Koge, og der er da tale om effiktive tranportmidler, der kan konkurrer med bilen, istedet for at vare lyde som nogle gamle gnave nisser sa var der glad for den mulige udvikling og forbedring, personlig syndes jeg man sidder ok i et s tog, og det er supper lakkert at drone fra den ene station efter den anden og grine af alle de andre der sidder i bilkoen, og ja hvis det betyder man skal skifte pa Kobenshavn hovedbanegard sa gar det skam ogsa nok, det er jo ikke lige frem jordens undergang at ga fra perron til perron,

Hilsen fra Down under


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billederContecRailBillige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak