DTU: Jernbanestrukturen i hovedstaden trænger til en analyse (Trafikpolitik)

af My1202, torsdag 18. marts, 2021, 22:14 (221 dage siden) @ esni

Det ændrer intet ved at Femern forbindelsen vil øge presset på Øresund, såvel vej som bane

Derfor vil have et behov for at finde visionerne nu for den næste forbindelse til Sverige

Nu er det et begrænset antal godstoge pr døgn. Primært fordi godstoge kun må være akene i tunnelen som jeg har forstået.

Så lastbiler kommer fortsat til ar blive sejler direkte mellem Tyskland og Polen til og Norge og Sverige.
Og antal af laatbiler i transit falder næppe..
Såñm massee af chikane ad de sanske veje og jernbanestrækninger.

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

IC4 - Et studie i en skandale

IC4 - Et studie i en skandale
Pris 270 kr.

Læs mere
3 rengøring tilbud

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak






Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen