Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Problemer på Kystbanen 6/12 (Generelt)

af steenth, 6/12 2021, 20:05 (844 dage siden) @ sil1207

Tillad mig at være lidt fræk at spørge...

Tjekkede du rejseplanen inden du tog afsted? Evt. på dinstation.dk? Kiggede du på informationsskærmen om der stod at toget standsede i Espergærde?

De fleste faste bruger tjekker hverken Din Station eller rejseplanen, når de forventer at der er normalt drift. Så der er normalt kaos den første dag med ændringer...

Når alle de spørgsmål så er stillet, vil jeg dog også sige at der er noget helt galt i øjeblikket, og de ændringer der er lavet er intet mindre end hul i hovedet. Jeg kommer til at grave meget mere i det. På trods af mine spørgsmål, så bearbejder jeg dig overhovedet ikke for at være vildfaren i det der cirkus.

Der ser ud til at beslutning er taget for tæt op til ændringen, så bl.a. Rejseplanen kunne ikke nå at blive opdateret og folk opdager det først når de kommer til stationen. DSB siger selv at de gør for at undgå at få aflysninger i sidste øjeblik, så de vil hellere aflyse på forhånd, så de kan få frigivet personale til andre tog, hvor der mangler personale... Årsagen skulle være at sporarbejdet ved Slagelse kræver mere personale, som tager af reserverne...


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak