Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Problemer på Kystbanen 6/12 (Generelt)

af Danielsen, 6/12 2021, 22:36 (842 dage siden) @ larsht

Så du søger og får informationer om den ændrede togdrift og vælger ikke at tage den seriøst - for herefter at oprette denne tråd?

Hmmm, det havde jeg ikke gjort ;)

Ja, for som jeg skriver, havde jeg simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, at man ville springe Nivå, Humlebæk og Espergærde over! Især ikke, når jeg ikke kunne få det bekræftet på DSBs hjemmeside eller ved højtalerudkald i toget/på Kh. På normale afgange plejer de at gøre meget ud af, at toget ikke standser mellem Hellerup og Kokkedal. Her til morgen sagde de NADA. Espergærde har et gymnasium (hvor jeg tilfældigvis arbejder), så stationen bliver faktisk benyttet af ret mange om morgenen - præcis i den periode, hvor man så har valgt ikke at standse...

Men ja, hvis du vil: min fejl. Men så sidder jeg så i Snekkersten, og kan se af rejseplanen, at jeg skal med et tog tilbage igen, der kører fra spor 2. Toget, jeg sidder i, holder i spor 2, så jeg forventer selvfølgelig, at det er det tog, jeg skal med tilbage. Det var det ikke, for det sprang igen Espergærde over. Tilsyneladende skulle jeg have stået af i Snekkersten og ventet på et andet tog, der kom et par minutter senere! Igen var der ingen information om, at toget ikke ville stoppe i Espergærde, eller hvad man skulle gøre, hvis man skulle af dér.

Du kan sige hvad du vil, men god kundeinformation er det sgu ikke!

Men baggrunden for at oprette tråden var også mere at få svar på, hvad pokker der var grunden til denne meget ejendommelige trafikomlægning.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

HectorrailIndsend billeder

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak