Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Problemer på Kystbanen 6/12 (Generelt)

af larsht, 6/12 2021, 22:05 (872 dage siden) @ Danielsen

Tjekkede du rejseplanen inden du tog afsted? Evt. på dinstation.dk? Kiggede du på informationsskærmen om der stod at toget standsede i Espergærde?


Det plejer jeg normalt ikke at gøre, da jeg efterhånden har kørt med Kysten i snart 10 år og kender afgangstiderne. Men lige her til morgen tog jeg undtagelsesvist myldretidstoget 6.59, og så ville jeg lige tjekke det præcise afgangstidspunkt. Da den så foreslog, at jeg skulle tage til Snekkersten og køre tilbage, tænkte jeg, at det måtte være en fejl. Da jeg kom ned på Kh stod der da også på toget, at det kørte til Helsingør. Det i kombination med, at der intet blev sagt i højtalerne, at toget kørte til tiden osv. bekræftede mig bare i, at det måtte være fejl. Jeg har fx tidligere oplevet, at skærmene i afgangshallen har vist massive forsinkelser for så blot at finde ud af, når man kom ned på perronen, at alt kørte normalt.

Så du søger og får informationer om den ændrede togdrift og vælger ikke at tage den seriøst - for herefter at oprette denne tråd?

Hmmm, det havde jeg ikke gjort ;)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Odsherreds Jernbane 1899 - 18 maj - 1924
Odsherreds Jernbane 1899 - 18 maj - 1924

Her er tekst og billeder fra jubilæumsskriftet "Odsherreds Jernbane 1899 - 18 maj - 1924", der fortæller om banens forhistorie, anlæggelse og første 25 år. Skriftets annoncer er udeladt men findes i PDF-versionen i Jernbanen.dk´s arkiv.

Læs mere
Svenska-lok
Billige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak