Drop S-togsplaner på Kystbanen og spar milliarder (Generelt)

af Per Sørensen, fredag 22. februar, 2019, 22:56 (240 dage siden) @ Togbus

Hej Togbus,

Du er inde på noget vigtigt - men ingen tager fat om problemets kerne.

Langt tid er gået med at give "de andre" skylden, istedet for professionelt at sætte sig ved bordet og løse tingene.

Det er desværre meget "politisk" at ævle, istedet for at tage fat.

Jeg har tit over for venner sagt, at hvis Virgin Rail Denmark ( findes ikke endnu ) fik lov, kunne de ret hurtigt rette op.
Skånetrafikken eller SBB kunne naturligvis også.

Det ville kræve at man ikke skulle aflevere "overskud" til ejerene i et par år, men , men re-investere.
Taksterne skulle nok lidt ned igen og så skulle vi køre med Dobbeltdækkere.

Ombygning af Kystbanen til S-tog er en helt unødvendig vej.

Selv kørsel gennem "Røret" kan styres med professionel tilgang - måske skal halvdelen jydetogene til Kastrup.
vh pediHg

I kunne blot agitere for at lade Skånetrafiken stå for drift og planHvis taksterne lægning. Det viste sig jo meget hurtigt at forsinkelserne i det integrerede system kom fra Kystbanen selv og ikke skyldtes elge og andre uregelmæssigheder fra det sydlige Sverige.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen