Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Kan jernbanen hjælpe ???? (Trafikpolitik)

af Lasse Toylsbjerg-Petersen, 19/8 2019, 20:54 (1711 dage siden) @ kme


Her bliver jeg så arrig som togbruger. Hvem er dette vanvid til gavn for? Det er kun til gavn - som i alene - for monopolkapitalismen magtovergreb på det frie initiativ og markedet. Det er kun til gavn for kartellerne og man skal oghave elektronmikroskop for at se forskel på Bombardier, Siemens, Alstom, Statler for at se hvor det ene selskab holder op og det andet begynder. De samproducerer og deler markedet over rhinskvin og snepper på lukkede møder.

Føj! Og hvem går det ud over? Pøblen som tages i røven igen.

Hvem ville kunne komme med et genialt koncept som MR eller Y-tog idag? Altså hvis det ikke er med togmafiaens accept.

Godt Magrethe Vestager fik saboteret Siemens-Alstom. Gid hendes afløser går mere hårdhændet til værks.

Det her lyder ret vildt. Faktisk så absurd vildt, ar jeg gerne giver en kop kaffe eller to og lægger øre til dine teorier. Til gengæld må du være forberedt på, at jeg skyder dem ned. Hårdt ned. Skriv evt til mig på Lasse.toylsbjerg-petersen@rail.bombardier.com (Siemens, Alstom, Stadler eller de omkring 100 andre togleverandører i verden videresender ikke mails til mig :-))


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billederContecRailDSB MY1155

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak