Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Venstrekørsel København - Køge Nord-banen (Jernbanen i dag)

af anho, 26/4 2021, 23:56 (1097 dage siden) @ thomastog

Hør her, hvis du vil til at diskutere om hvorvidt BaneDanmarks forslag til simplificering er en god ide eller ej, så skal du ikke gøre det med mig.

Jeg ved bare at der er mange andre steder i verden hvor man gør nøjagtigt det samme. Tag for eksempel Tokyo Station: Shinkansen-togene der ankommer efter en 4 timer lang rejse fra det vestlige Japan kører ind til perron, bliver rengjort ved perron, og kører afsted fra perronen igen... og jeg skrev også i et af mine tidligere indlæg at sådanne systemer findes rundt omkring i verden, men det var åbenbart ikke godt nok til dig.

Under alle omstændigheder er jeg ikke ekspert på dette område, og jeg har ærligt talt ikke i sinde at diskutere det længere.

Dét at man kan trække på eksterne kilder har alle dage været en vigtig del af enhver debat, da man ikke kan forvente at folk er eksperter i alt. Om det er politikerne på Christiansborg eller hvad pokker, så trækker man på ekspertkilder. Og hvis du ikke har i sinde at godtage BaneDanmarks beslutningsoplæg som en ekspertkilde, så har jeg ikke mere at give dig.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak