Schleswig-Holstein bestiller 55 batteritog hos Stadler (Generelt)

af tgpsen, torsdag 20. juni, 2019, 18:03 (627 dage siden) @ mpp

Derudover er ideen med en fast Kattegatforbindelse uden elledninger vel lidt spekulativt, da ideen med tog over Kattegat vel netop er at man skal køre super hurtigt og med høj frekvens? Eller ville der være nogen god grund til at udelade køreledninger?

Jeg synes også den skal køres med damptog.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder
Fra ´De gode gamle dage´
Fra ´De gode gamle dage´

Morten Flindt Larsen har samlet en lang række små historier og anekdoner, der fortæller om livet ved banerne, den gang tiden var en anden i ´De gode gamle dage´. De stammer fra tusindvis af gamle jernbaneblade, tidsskrifter, dagblade m.v. som Morten har gennemlæst.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen