Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Banedanmark-direktør sigtet for embedsmisbrug (Generelt)

af Jesper Ravn, 28/12 2015, 08:27 (3043 dage siden) @ gæst

Han var bare en hadefuld person som ønskede en konkurrent væk, og som havde en så lav moral man kan tænke sig.

Han driver i dag et firma der ligger i Hellebæk.

Siden da har han skabt flere rygter om mig bla. At Dansk politi havde konfiskeret min Audi, og at jeg havde indgået kartelaftale med en anden entreprenør.

Jeg havde et stærkt samarbejde med Bravida tidligere, men dette fik han også spoleret med rygter til nøglepersoner som troede ham.

At jeg bærer brænde med er fordi jeg har fået nok!
I den første mail mod mig skriver Niels K Jensen til hans daværende chef Allan Corneliussen: "der er rimelig vigtigt at vi får aftalt hvordan vi afviser Jesper Ravns godkendelse"

Mailen er sendt den 23.09.2009, så med mere end 6 års ulovlig hetz mod min person, og en klage som Banedanmark burde have gjort noget ved, og som nu har stået på i mere end 2 år, så burde ALLE kunne forstå, hvorfor jeg ikke kan vente længere!

Hvad ville du selv have gjort?
Hvordan tror du det er, at leve med risikoen for konkurs over hovedet konstant?
At ikke kunne garantere sin fantastiske medarbejderes løn fra måned til måned?

Vi var 47 mand flere for et år siden. 47 mand!
Det kan for pokker da forstås, at det har været en rutschetur af en anden verden.

Og med et ægteskab som ikke har kunnet holde til det denne sag har gjort ved mig, mine piger som ikke har det godt da jeg altid er fraværende og behovet for indtagelse af blodtrykssænkende præparater for, at kunne klare helbredskravene, så kunne det klæde jer, at have en smule forståelse.

Men i stedet går i efter mine synergier, og antager straks, at jeg er en skurk.
Når der er sigtelser af direktører, pressen ser det som en grov sag, og selv Ministeren er gået personligt ind i sagen, men det ænser i ikke!
For JEG må da være skurken ikke?

DERFOR ser i mig bære brænde med.
Og det er den eneste årsag til, at jeg har overlevet, at gå imod mægtige Banedanmark!

låst
5343 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak