Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Banedanmark-direktør sigtet for embedsmisbrug (Generelt)

af Jesper Ravn, 26/12 2015, 19:55 (3044 dage siden) @ gæst

Jeg er ikke ude efter sympati.

Jeg ville overordnet blot svar for mig selv da denne tråd blev skabt, og vil foretrække IKKE at være dømt på forhånd.

Men der er mange herinde som har en holdning til min person, uden at de kende mig, eller at jeg kender dem for den sags skyld.
Og flere giver ikke en gang sig selv til kende.

Glædeligt er det dog, at der er flere personer/brugere herinde som har vist stor indsigt, og som tydeligt ved hvad de taler om.

Ville dog gerne have, at i prøvede at sætte jer ind i sagen.
For Banedanmark har, for at retfærdiggøre deres embedsmisbrug, miskrediteret undertegnede i hele organisationen. Det samme har de på foranledning af Michael Borre da han forbød hele Produktion, at anvende os.

Da Kvalitet & Sikkerhed annullerede vores 10 Lokomotivførercertifikater ulovligt gik der kun 6 minutter før, de videresendte information om annulleringen i hele organisationen. Sikke en service, men ikke videre professionelt da certifikaterne er personlige.
K&S har d.d. teknisk set stadig ikke informeret den enkelte Lokomotivfører om annulleringen af hans certifikat. Det var en fællesmail til undertegnede.

Man har også forfalsket skemaer til retfærdiggørelse af annulleringen. Her påførte man firmaskift som IKKE havde fundet sted, og så angav man firmaskift som årsag til annulleringen.

Se nu Banedanmark som det det er, nemlig en offentlig forvaltning som ikke har opdaget, at den er en offentlig forvaltning.
Og som har en meget dårlig kultur, hvor man lever efter et gammelt kodeks som overtrumfer al lovgivning.
Der skal en udskiftning af ledelsen til, en uddannelsesplan til samtlige medarbejdere i administrative roller, så de kan lære sig den relevante lovgivning.

Og så skal det ikke være således, at når man finder fejl(som jeg gjorde), at så skal man lynches når man fortæller det!!

Hvor mange er ikke blevet slagtet før mig?
Nogen som måske ikke kæmpede så hårdt imod!
Jeg kender flere eksempler, og det er voldsomt så meget man kan miste.
Det tror jeg ikke den gennemsnitlige offentligt ansatte med supertryghed i stillingen tænker over. Og heller ikke over hvad de bruger statens penge til, for der er jo nok af dem.

Jeg håber på, at min sag får sat gang i en større forandring, som er helt nødvendig for Banedanmark for, at de kan følge med udviklingen.

låst
5303 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak