Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Banedanmark-direktør sigtet for embedsmisbrug (Generelt)

af Peter Olsen, 25/12 2015, 17:46 (3046 dage siden) @ Jesper Ravn

Hej Peter

Jeg hader bestemt ikke Banedanmark.
Jeg har stor respekt for langt størstedelen af de ansatte der er i Banedanmark.
Jeg kender mange af dem, og jeg arbejder sammen med dem til hverdag.

Men der er flere enkeltpersoner som ikke opfører sig fair.
Og det får de lov til igennem ledelsens stiltiende accept.
De rotter sig sammen og udøver, hvad der bedst kan beskrives som voksenmobning.
Det foregår med garanti også i flere større private virksomheder, men nu gælder Lov om Offentlig forvaltning for Banedanmark, og jeg må derfor insistere på, at Banedanmark følger gældende lovgivning.

Nu ved jeg ikke hvad du selv laver Peter, men det er lavt af dig, at bare sige at jeg kan lave noget andet.
Der er invisteret meget arbejde og mange penge i den virksomhed jeg har bygget op fra bunden.
Og jeg har selv en del uddannelser som er gyldige til jernbanen.
Så jeg kan ikke bare rykke tæltpælene op.
Og jeg vil heller ikke, for Banedanmark må bare opføre sig ordentligt!

Det her rammer jo ikke kun mig.
Det rammer utroligt mange, jeg er bare den eneste som har kæmpet imod!


Synes du så at det gavner din sag og dine gode relationer til "langt størstedelen af de ansatte der er i Banedanmark" ved at oprette denne facebookside
https://www.facebook.com/Korruptionibanedanmark/ ? De fleste føler en tilknytning til der firma de arbejder i og bliver naturligt noget pikeret når de læser sådan noget.
Tænk engang hvis nogen oprettede en facebookside med titlen "En trussel mod jernbanesikkerheden" og viste et coverbillede af dit arbejdskøretøj og som profilbillede et udsnit af dit logo?

Bortset fra det leverer du vel stadig til Banedanmark - det er i hvert fald hvad vi har set, hørt og læst i medierne - så hvad er problemet nu?

Peter

låst
5450 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak