Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Banedanmark-direktør sigtet for embedsmisbrug (Generelt)

af Jesper Ravn, 24/12 2015, 05:02 (3047 dage siden) @ UTJ

Det har været meget underligt og stærkt mistænkeligt, at fokus straks gik på de synergier som er tilknyttet RAVN Bane.
Det er jo slet ikke kernen i sagen.

Og det er ganske tydeligt, at flere(især anonyme) kaster sig over undertegnede, som om det jo måtte være mig der var galt på den. Og det er denne form for afgudelse af Banedanmark som er farlig.
Det er den såkaldte lemmingeeffekt.
Det er også noget som er tydeligt i de aktindsigter som jeg afdækker.
Der er nogle få instigatorer og en hel masse medløbere.

Nu er det her noget som har taget 47 medarbejdere fra mig(14 i RAVN Bane AB og 33 i RAVN Bane ApS), så det er helt uforstående, at der fortsat er folk, som nægter at se hvad problemet egentlig er, nemlig en dårlig kultur som fører til embedsmisbrug.

Til dem som kun har negativt at sige om min person, så skulle i prøve at gå i gennem det jeg har gjort!
Til dem som bakker op om det jeg gør, jeres støtte er det som har fået mig til, at fortsætte når desperationen var værst.

Jeg kan ikke være helt galt på den, når Transport & Bygningsministeren bakker mig op.
Og når Michael Borre er blevet sigtet, og når Banedanmark erkender fejlene, og når 7 afgørelser i TRM har givet mig medhold..............jeg kunne blive ved.

Tak for en meget sober analyse UTJ:-)

Glædelig jul og godt nytår til alle, også dem som hader mig ;-)

låst
5597 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak