Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

3 dage tilbage med fysiske signaler Lindholm-Frederikshavn (Generelt)

af Scharfenberg, 5/10 2018, 11:25 (2031 dage siden) @ pjl

Og så skyder du på budbringeren (Rejsekortet) i stedet for på dem der er ansvarlige for takstsystemet?


Nåh, du mener: DSB, Trafikselskabet Movia, Metroselskabet, Nordjyllands Trafikselskab, Sydtrafik, Midttrafik og FynBus?

DSB vil hellere end gerne rydde op i den bagvedliggende takststruktur. Men det kræver enighed blandt trafikselskaberne. Og det er der ikke.

Det er ikke alene service - det er også vrøvl. Jeg har flere gange glemt at checke ud, og mit kort virker stadig.:-)


Så de (eksempelvis) 1.500, der klager over dette på Trustpilot (hvoraf langt over hovedparten er netop dette forhold) tager fejl?


Jeg kan kun forholde mig til egne erfaringer. Og de omfatter ikke Trustpilot og lign., da de imho ikke er repræsentative.

Trustpilot er nemlig ikke repræsentativ. Har du fx tænkt på, hvorfor nogle ejendomsmæglere og brugtvognsforhandlere scorer topkarakter på Trustpilot? Fordi man kan betale sig fra at få vist dårlige kommentarer. En praksis som hverken Netto, DSB eller rejsekortet benytter sig af.

--
Med venlig hilsen
Scharfenberg

Kobler din kollektive trafik sammen efter bedste evne


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Svenska-lok
Motordriftens indførelse ved DSB
Motordriftens indførelse ved DSB

I Vingehjulet 1951 nr. 2 har vi fundet denne artikel, der beskriver nogle af de genvordigheder, DSB havde med den første motorvogn ´Hønen´ i 1923 til MR-vognene der blev bygget af A/S Frichs og A/S Scandia i fællesskab.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak