3 dage tilbage med fysiske signaler Lindholm-Frederikshavn (Generelt)
Og så skyder du på budbringeren (Rejsekortet) i stedet for på dem der er ansvarlige for takstsystemet?
Nåh, du mener: DSB, Trafikselskabet Movia, Metroselskabet, Nordjyllands Trafikselskab, Sydtrafik, Midttrafik og FynBus?
Nu retter du igen bager for smed. Rejsekortet kan stadig ikke gøre for, at den underliggende takststruktur er ulogisk.
Altså DSB, Trafikselskabet Movia, Metroselskabet, Nordjyllands Trafikselskab, Sydtrafik, Midttrafik og FynBus?
Det er ikke alene service - det er også vrøvl. Jeg har flere gange glemt at checke ud, og mit kort virker stadig.
Så de (eksempelvis) 1.500, der klager over dette på Trustpilot (hvoraf langt over hovedparten er netop dette forhold) tager fejl?
Akkurat som med klippekortene - der var du også nødt til at binde et større beløb, fordi du havde valget mellem at have en håndfuld klippekort eller ofte betale for en længere rejse end du foretog.
Egentlig ikke, jeg købte 10 billetter med rabat, jeg "hoardede" sådan set mine biletter og var derfor garanteret den lave rejsepris uanset hvornår. Det er jo netop ikke det der foregår hos rejsekortet.
Det er så din mening..
Jeg spørger gerne igen: hvorledes er rejsekortet mere effektivt eller for den sags skyld kundevenligt? Det er ok at du giver mig din subjektive vurdering.