Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

3 dage tilbage med fysiske signaler Lindholm-Frederikshavn (Generelt)

af pjl, 5/10 2018, 17:15 (2031 dage siden) @ Scharfenberg

DSB vil hellere end gerne rydde op i den bagvedliggende takststruktur. Men det kræver enighed blandt trafikselskaberne. Og det er der ikke.

Mere eller mindre samtlige trafikselskaber i landet er i ejerkredsen hos Rejsekortet, siger du dermed at der er uenighed om retningen af afregning og opdeling - det er jo helt fair, men vel også en understregning hvor gigantisk et fuck-up rejsekortet er. Det lyder på ingen måde som om nogle derinde tænker på kundernes velbefindende.

Trustpilot er nemlig ikke repræsentativ. Har du fx tænkt på, hvorfor nogle ejendomsmæglere og brugtvognsforhandlere scorer topkarakter på Trustpilot? Fordi man kan betale sig fra at få vist dårlige kommentarer. En praksis som hverken Netto, DSB eller rejsekortet benytter sig af.

Det er en kende flot at feje over 1.500 meninger af bordet og kalde det svindel. Det lyder som noget en sur taber gør.

Tror i øvrigt du har dårlig styr på hvad det er man kan betale sig fra hos TrustPilot... Alle kan betale sig fra at få vist deres negative kommentarer på deres egen hjemmeside, man kan bare ikke rende fra ens gennemsnits score og man kan ikke "fjerne" en dårlig anmeldelse, hverken med eller uden betaling. Men det er da dejligt at DSB holder sig for god til at bekæmpe negativ omtale med beskidte midler.

Desuden skrev jeg også at Trustpilot ikke var fuldt ud repræsentativ, men vi kan også tage en tur omkring Rejsekortets egne undersøgelser hvor man spørger 2.500 kunder. Hér kan man bl.a. finde ud af at 2/3 af kunderne synes Rejsekortet er en superfin oplevelse, de er så glade for produktet at over halvdelen IKKE vil anbefale det til andre. Det er da success.

Men fortæl mig gerne hvem der er en troværdig kilde hér, at smide alle skeptikere i den samme båd er bare ikke særlig smart.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak