Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hvad med at se indad i stedet for (Generelt)

af Henrik Hansen ⌂, Vejen, 1/4 2013, 21:52 (4045 dage siden) @ Kaj Aage Holdt

Det er en fin smøre Henrik, men jeg savner stadig at høre DINE personlige erfaringer og DINE personlige kritikpunkter..

De personlige erfaringer kommer du til at vente på længe på - mit rejsemønster gør at Rejsekorter er alt for dyrt for mig. Rejser til København sker på et DSB 10-turs kort - det giver den bedste pris, uden de bindinger som en Orange billet giver.

Denne mulighed forsvinder med Rejsekortet - for at opnå en tilsvarende rabat skal man vist rejse omkring 10 gange over Storebælt pr. måned - med klippekort kan det ske over flere år. Jeg må vist hellere snart hamstre et nyt klippekort :-)

Ved ophold i København køber jeg enten et 24/72 timers billet - og behøves ikke tænke på check ind og check ud - man kan bare stå på bus eller tog. Er man i byen i længere tid, foretrækker jeg et FlexCard der gælder i en uge - det er jo et pendlerkort med kort løbetid.

Bedst af alt, så kender jeg transportomkostningerne under opholdet - med et rejsekort risikerer du en grim overraskelse - pengene trækkes jo på det nærmeste automatisk.

Mine personlige kritikpunkter har jeg vist redegjort på op til flere gange - man behøves jo ikke 'hands-on' erfaring for at kunne forholde sig til et produkt - og et produkt af så dårlig kvalitet som Rejsekortet, har jeg ikke grund til at investerer i - jeg vil personlig forsøge at undgå dette produkt i så lang tid som overhovedet muligt

Kort sagt, så ser jeg ingen grund til at understøtte 'Cirkus' Wahlsteen mere end højest nødvendigt.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak