Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hvad med at se indad i stedet for (Generelt)

af Henrik Hansen ⌂, Vejen, 1/4 2013, 22:29 (4045 dage siden) @ Kaj Aage Holdt

På Trustpilot har mange virksomheder gode 'Trustscore', så der må være nogen der synes at den gode historie ogå er et skriv værd, ellers ville den høje score jo ikke kunne opnåes.

Enig - men det er det bedste der findes, hvis der skal være en vis uafhængighed af interresser. En undersøgelse foretaget af f.eks. DSB eller Rejsekortet ville ikke være meget værd.

Jeg har bare i forbindelse med en rejsehjemmelundersøgelse, jeg har været med til at foretage, interviewet mange rejsekortholdere. I den virkelige verden, hvor kortet dagligt bruges, er billedet meget mere hvidt end det som du og andre 'udeforstående' prøver at tegne. Der er blandt de rejsende stor tilfredshed med kortet og jeg har kun oplevet under en håndfuld utilfredse ud af de over 200 jeg har interviewet.

Hvor og hvornår blev undersøgelse foretaget ??

Glem ikke, at mange der bruger rejsekortet for nuværende alle frivillig har valgt denne løsning, fordi den passer dem bedste - og man kan jo altid falde tilbage til klippekort/periodekort, hvis man ikke synes om det.

Resultatet vil med garanti blive helt anderledes, når alle 'tvinges' til rejsekortet, deriblandt pendlerne der får et dårligere produkt bl.a uden mulighed for tilkøb.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak