Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Rejsekort - en hån mod pendlerne! (Generelt)

af Morten Beck, Græsted, 4/4 2013, 16:38 (4042 dage siden) @ Fysikeren

Nu har jeg ikke rejsekort, og regner heller ikke med at skulle have det, dertil er det alt for bøvlet og besværligt med det offentlige til mit arbejde. Om man kan lide det eller ej, må hver enkelt selv tage stilling til.

Jeg bliver bare enormt ærgerlig over, at det skal tage så mange år, at lave en så dårlig løsning for så mange mennesker. Her tænker jeg på hvad det har kostet i penge, foreløbig 2 milliarder kr. Ja. Undskyld mig, men jeg fatter simpelthen ikke, at folk finder sig i, at der bliver svinet sådan med skattekronerne.

Der blev jo allerede for flere år siden gjort opmærksom på, at rejsekortet var forældet. Men alligevel bliver man ved med at smide penge efter noget som er helt hen i vejret.

Så længe man bliver ved med at kvaje sig med løsninger til den brede offentlighed, kan jeg godt forstå man bliver flået mere og mere i skatter og afgifter. Pengene skal jo komme et sted fra, desværre er det også mine penge der går til at finansiere den ene forældede løsning efter den anden.

Jeg synes det er aldeles rædselsfuldt, at vores politikere, uanset farve. Er så mentalt fattige, at de ikke kan/vil/tør sige fra. Men hvis de heller ikke fatter hvad de sætter i gang, er der vel heller ikke noget at sige til, at det sker gang på gang..

Jeg er bare dødtræt af, at skulle være med til at betale for den ene dumhed efter den anden.. Hvis de fleste pendlere også er trætte, kan jeg godt forstå dem.;-)

-Morten Beck

--
[image]


Venlig hilsen

Morten Beck


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak