Avatar

Køge Nord (Generelt)

af Michael Deichmann ⌂ @, Gribskov kommune, torsdag 22. august, 2019, 22:25 (397 dage siden) @ Pyloriis

Der er jo intet til hinder for, at man senere sætter flere læskure op, etablere overdækning eller sågar bygger et P-hus henover.
Lad os nu lige se noget trafik på banen og efterfølgende opbygning af passagergrundlag og eventuelle yderligere behov.


Så hvis der ikke kommer passagerer - skal stationen så nedlægges?
Det er i min verden en tåbelig måde at få kunder på!
Først tilbyde en discountløsning. Hvis de så alligevel måtte vælge at benytte denne, så kan vi tilbyde et par flere skurer.
Hvordan kan man blive overrasket over antal passager eller mangel på samme når de alle siddrr i deres varme tørre biler 100 m øst for stationen!

Det er sådan vi gør her til lands. Forestil dig den omvendte situation - der ofres yderligere mange millioner, men passagererne svigter for what ever reason.
Der findes jo ikke dårligt vejr, kun forkert påklædning. Hvis togene kører til tiden er udfordringen til at overse.

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Danske privatbaner

Læs historien om:
Varde - Grindsted Jernbane
Skagensbanen 1890 - 1965
Skagensbanen 1890 - 1965
I 1965 kunne Skagensbanen fejre 75 års jubilæum og i den anledning udgav Jernbanehistorisk Selskab dette hæfte. Heri fortælles grundigt om Skagensbanens første 75 år, hvor banen bl.a. blev ombygget fra smalspor til normalspor. Hæftet er på 64 sider og konverteret til pdf-format.
 Læs artiklen 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen