Ingeniøren - om s-tog til roskilde (Generelt)

af Frank Poulsen, tirsdag 12. november, 2019, 21:35 (30 dage siden) @ RasmusJ

Det er da fantastisk med de overhalingsmuligheder det giver, godstog og andet. Det har vi netop brug for flere steder, overhalingsmuligheder over længere stræk og ikke bare stille på en station. Jo også det jeg mener man bør på kystbanen, for at kunne undgå forsinkelser spreder sig lige så meget.

Derudover har jeg jo før været fortaler for at man lod Lille Syd fortsætte til Høje Tåstrup og vendte der. Netop for at udnytte de 4 spor og for at give direkte mulighed til skift til S-tog hvis man skal til de øvrige stationer, derudover at byerne Havdrup, Gadstrup ja og Køge, kan få direkte forbindelse til Høje Tåstrup, City 2 og øvrige arbejdspladser i det område. Og lade dem holde på Trekroner og Hedehusene så byerne syd for igen kan få direkte forbindelse til RUC og dermed nemmere lade dem være pendlerbyer. Det vil så også gøre at man ikke i lige så stor stil ved enkelte aflysninger skal hen og finde ekstra standsninger i sidste øjeblik til andre tog og som informationer ikke altid når ud til passagerne så de når med alligevel, så kan de med fordel bare tage til Høje Tåstrup og skifte til "lille syd" togene.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen