Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Ja, Kjn/Lw-Kj bliver overbelastet fra K23 (Generelt)

af glade-koege ⌂, køge, 29/11 2021, 20:41 (1327 dage siden) @ Petteri

Uden at vide noget som helst om køreplanlægning, så ville det - mens vi venter på en eventuel bedre infrastruktur i Køge - nok være bedre, at DSB mødtes i Køge "hel og halv", og Østbanen "kvart over og kvart i". Så ville der stadig være halvtimedrift, togene ville ikke skulle vente udenfor stationen eller på Køge Station på at pendlerne kommer fra den ene perron til den anden, og pendlerne ville skulle vente maks 15 minutter på et skift i Køge.


Mon ikke togene fra København alligevel bliver forsinket, så korrespondancen alligevel ikke kan bruges. Så er Lokaltog stukket videre fra Køge, og ja, så må passagererne jo vente på næste .

Måske burde der investeres lidt i forbedrede venteområder. Mig bekendt er der kun udendørsarealer i Køge?


Og nej. Jeg tror ikke på, at togene ud af KBH bliver mere pålidelige af en ny køreplan, så længe infrastrukturen er dårlig.

Der er lille vente området i 7-11 men intet vildt.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Der kommer tog

Der kommer tog. Pris 290 kr.

Læs mere
Københavns Frihavns-Aktieselskab
Københavns Frihavns-Aktieselskab

Historien om Københavns Frihavn med fokus på det rullende materiel fra 2-koblede damplokomotiver over Triangel traktorer til tidligere DSB MH rangerlokomotiver. I artiklen er der endvidere links til mange billeder af materiellet.

Læs mere
RDK Kof261

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak