Ja, Kjn/Lw-Kj bliver overbelastet fra K23 (Generelt)

af Frank Poulsen @, mandag 29. november, 2021, 21:02 (55 dage siden) @ glade-koege

Uden at vide noget som helst om køreplanlægning, så ville det - mens vi venter på en eventuel bedre infrastruktur i Køge - nok være bedre, at DSB mødtes i Køge "hel og halv", og Østbanen "kvart over og kvart i". Så ville der stadig være halvtimedrift, togene ville ikke skulle vente udenfor stationen eller på Køge Station på at pendlerne kommer fra den ene perron til den anden, og pendlerne ville skulle vente maks 15 minutter på et skift i Køge.


Mon ikke togene fra København alligevel bliver forsinket, så korrespondancen alligevel ikke kan bruges. Så er Lokaltog stukket videre fra Køge, og ja, så må passagererne jo vente på næste .

Måske burde der investeres lidt i forbedrede venteområder. Mig bekendt er der kun udendørsarealer i Køge?


Og nej. Jeg tror ikke på, at togene ud af KBH bliver mere pålidelige af en ny køreplan, så længe infrastrukturen er dårlig.


Der er lille vente området i 7-11 men intet vildt.

Næh men det er der jo desværre ikke mange stationer der har. Ikke engang tunnellen kan man nu gå ned i mere.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak






Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen