Signal og el på hovedbanen - prioriteringer? (Generelt)

af Gæst42, tirsdag 26. januar, 2021, 17:00 (310 dage siden) @ andersj

De nye personvogne fra Talgo kan jo først leveres i 2023, selvom man helt frem til kontraktindgåelse håbede på og regnede med 2022.


Med man mener du så dig selv?

Der er utroligt meget i et udbud der er omgæret hemmeligholdelse, særligt mellem de forskellige der har budt ind. Men at tro at "man" ikke har læst udbudsmaterialet før end ved kontraktindgåelse er nok lidt naivt.


Jeg korrigere "frem til kontraktindgåelse" til "frem til 7. november 2019" da det er det seneste tidspunkt jeg kan finde hvor DSB offentligt meldte 2022 ud om de nye vogne. Det var endda i en delårsrapport aflagt efter Årsregnskabsloven og dens generalklausul om et retvisende billede.

På det tidspunkt var det heller ikke afgjort hvem der skulle vinde.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Renovering af DSB MR-tog i Tyskland 1995-98
Renovering af DSB MR-tog i Tyskland 1995-98

I perioden 1995-98 blev DSB´s MR-tog renoveret af Partner für Fahrzeug-Ausstattung (PFA) beliggende i Weiden i det nordøstlige Bayern i Tyskland. Værkmester i DSB Hans Werner Hansen fortæller her historien om sine to år i Bayern.

Læs mere

Jernbanebøger

Asaabanen 1914-1968

Asaabanen 1914-1968
Pris 180 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak






Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen