HH-forbindelsen - Information til offentligheden (Trafikpolitik)

af Svend @, onsdag 30. december, 2020, 22:23 (267 dage siden) @ RasmusR

Det kunne være spændende at se hvilke gradienter...


Hvad vil du mene er absolut største acceptable stigning ved udkørsel fra perronspor hhv et godsspor som beskrevet i rapporten?

Der er ca.2 km fra hjørnet af Tivoli til Enghavevej. Det er lidt sværere at fastslå, hvor projektets fædre tænker perronsporene tilsluttet...

R

Kig på denne rapport og drag paralleller til Landskrona-forslaget:
https://www.yumpu.com/da/document/read/17661832/fast-hh-forbindelse-tekniske-analyser-r...
Der beskrives også hvilke gradienter, sådan et anlæg kan anlægges med.

--
Svend


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Knutzens personvogne
Knutzens personvogne

Lars Christensen har skrevet et fyldigt forord til en artikel om DSBs personvogne skrevet af daværende generaldirektør for DSB Peter Knutzen og bragt i Vingehjulet nr. 1/1943. Artiklen er forsynet med billeder fra Jernbanen.dk´s arkiv.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen