Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Danmark fremad – Infrastrukturplan 2035 (Trafikpolitik)

af Frank Poulsen, 9/4 2021, 12:45 (1075 dage siden) @ andersj

Det er da også noget underligt noget.
Så få vi kun de få ting som pressen synes vi skal have.
Den 4 stats magt. Skulle tror vi var i 1985, hvor det ikke var muligt med andet.
Når det er en politisk debat....


Man kan jo selv downloade og læse den 72 sider lange tekniske gennemgang som er blevet offentliggjort i dag. Jeg kan godt forstå at de ikke vil have hr og fru bøv til at stille 1.000 irrelevante spørgsmål om eksproprieringer osv.

Link: https://www.trm.dk/publikationer/2021/danmark-fremad-infrastrukturplan-2035/

De underliggende rapporter for hver region havde jeg ikke fundet. Kun den generelle. Tak!

Og med hensyn til at de ikke vil have 1000 spørgsmål, nej selvfølgelig ikke. Jeg har da heller ikke sagt at alle skulle kunne stille spørgsmål. Bare at se med. ligesom man kan på samråd og møder osv i Folketinget ellers.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
DSB J1

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak