Elasticitet - 300 km/t kontra 250 km/t (Generelt)

af Poul Brandt @, Nordsjælland, torsdag 14. januar, 2021, 18:01 (251 dage siden) @ My1202

Nu må du så ikke glemme at Poul er fortaler for:
1: Kattegatforbindelse
2; højhastighedstog til Hamburg
3; højhastighedstog til Odense
4: højhastighedstog under Lille Bælt og Vejle fjord.

Så i det lys bliver der ikke penge til alle de mindre opgaver.

.
Det er da en underdrivelse. (Forbindelsen er over, ikke under, Lillebælt :).

Du glemmer:
5: Højhastighedstog til Aarhus og videre til Aalborg
6: Højhastighedstog til Aarhus og videre til Holstebro
7: Højhastighedstog til Oslo og Stockholm

:-D

--
Mvh Poul
Nye baner 300 km/t:
- Kbh-Od.-Aarhus 2 x 45 min.
- Kbh-Aarhus via Kattegat 55 min. (Kbh.-Aalb. 2 timer)
Aarhus-Holstebro 1 time (Aarhus-Silkeborg 250 km/t)
Nykøbing - Rødby - Puttgarden 250 km/t
https://www.youtube.com/watch?v=xhQjmU5vH8k


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Nakskov Sukkerfabrik
Nakskov Sukkerfabrik

Nakskov Sukkerfabrik blev opført i årene 1882-83 og er i dag den sidste overlevende sukkerfabrik på Lolland. Læs her om fabrikken med de tilhørende saftstationer samt det omfattende roebanenet og de mange smalsporede damp- og diesellokomotiver.

Læs mere

DSB plakat 1959

DSB plakat 1959
DSB plakat 1959 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 
ContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen