Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hastighed på Kystbanen (Jernbanen i dag)

af Banemanden, 9/8 2019, 12:28 (2087 dage siden) @ Jens Hansen

Ja, men du glemmer vist også lige den ekstra perron (såfremt det er den løsning du foretrækker - ellers giver ideen ikke nogen dybere mening), den spærring det kræver at smide de nye skifter + spor i, mandetimer osv. Du kan snildt regne med, at regningen er noget højere.

Og resultatet vil være, at nogle tog kan overhale mens andre vil blive forsinket. Det vil aldrig nogensinde tjene sig ind.

låst
3813 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Københavns Hovedbanegård 1969

Københavns Hovedbanegård 1969. Pris 170 kr.

Læs mere

Hedeland Veteranbanes lokomotiver
Hedeland Veteranbanes lokomotiver

Her er en oversigt over alle smalsporslokomotiver (damp, benzin og diesel) tilhørende Hedelands Veteranbane (Industribaneklubben). Listen er forsynet med links til lokomotiverne i Jernbanen.dk´s database, hvor data og billeder kan ses.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak