Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hastighed på Kystbanen (Jernbanen i dag)

af Pyloriis, 10/8 2019, 19:09 (1724 dage siden) @ Svend
redigeret af Pyloriis, 10/8 2019, 19:27

Som jeg skriver skal det være konsistent og ens ALLE stationer.
Ved at det er midterperronen man stiger af på og de 2 andre perroner man stiger på, kan man kun på stationer hvor flere linier passere have gevinst ved at blive stående.
Og gevinsten er at man kan stige ind i toget såsnart dørene åbnes og tilsvarende stige ud UDEN at komme i klammeri med cykler, barnevogne og andre som forsøger at komme ud.

.
Det forslag skulle du have stillet inden de byggede boulevardtunnelen og S-banen i det hele taget.
Med andre ord: Du er alt for sent på den.

Ja & Nej.
Hvis vi ikke kan nytænke og lave ændringer så kommer vi ingen vegne!
Men tilsyneladende vil flertallet her i dette forum helst tilbage til tiden omkring K74 eller før!

låst
3210 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder
Utvecklingstendenser danska och norska fjärrtåg
Utvecklingstendenser danska och norska fjärrtåg

Tomas Larsson har udarbejdet denne rapport på svensk (i PDF-format) om udviklingen og anvendelsen af fjerntog i Danmark og Norge med hovedvægten på lyntog og IC3-tog.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak