Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hastighed på Kystbanen (Jernbanen i dag)

af Frank Poulsen, 9/8 2019, 22:45 (1683 dage siden) @ Banemanden

Ja, men du glemmer vist også lige den ekstra perron (såfremt det er den løsning du foretrækker - ellers giver ideen ikke nogen dybere mening), den spærring det kræver at smide de nye skifter + spor i, mandetimer osv. Du kan snildt regne med, at regningen er noget højere.

Og resultatet vil være, at nogle tog kan overhale mens andre vil blive forsinket. Det vil aldrig nogensinde tjene sig ind.

Jeg er ikke enig i at andre tog vil blive forsinket, det er jo netop det mit forslag vil forhindre! Jeg sidder desværre ikke med god netadgang og mulighed for at lave et længere indlæg lige nu. Men jeg vil jo heller ikke have det 3. spor skal have adgang til Perron i Skodsborg og Vedbæk, og i forvejen har vi jo 4 spor i Klampenborg, hvor de 2 midterste ikke er ved perron.

Men ja det bliver dyrt, men jeg tror det vil overraske mange om hvor lidt der skal til før forsinkelser spreder sig meget og hurtigt. Og derfor mener jeg det er de spredninger man skal forsøge at gøre noget for at undgå.

låst
3249 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Svenska-lok

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak