Hastighed på Kystbanen (Jernbanen i dag)

af Pyloriis, lørdag 10. august, 2019, 22:00 (719 dage siden) @ mpp

Okay, det kan du så mene.

Det vil selvfølgeligt være en bekostelig affære, da der pludseligt skal laves adgangsveje, elevatorer, sporene skal flyttes (og dermed bliver "footprint" større), trafikken skal lukkes i en periode m.v. Det er derfor man bruger en kombination af sideperroner og øperroner rundt omkring, men ikke i kombination.

Det er givet dyrere at vedblive med at udvide indfaldsvejene til København og bygge nye motorveje end at optimere S-togsdriften!


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Eventyrlige Rejseberetninger

Eventyrlige Rejseberetninger
Pris 170 kr.

Læs mere
Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen