Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Svenskerne vil have genindført nattog (Generelt)

af JesperErnst, 23/7 2019, 14:33 (1701 dage siden) @ Pyloriis

Min idé om et nattog er den klassiske med en kupe på tværs af toget med 4 til 6 sovepladser. Gerne med indelukket, dårlig luft, en lang stige op til øverste soveplads, lidt for trængt både om natten og om dagen, ikke enighed om, hvornår man skal sove osv.


Det skal godt nok være billige billetter eller togtosser som i dag ville køre med sådan et nattog!:-D

Det var lige præcis det, jeg gerne ville frem til. Indretningen af et nattog skal gentænkes, hvis det skal blive populært blandt den brede befolkning. Får man styr på det og nogle fornuftige rejsetider, så tror jeg til gengæld godt det kan lade sig gøre.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Frygt og fascination

Frygt og fascination. Pris 250 kr.

Læs mere

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak