Svenskerne vil have genindført nattog (Generelt)

af Peter Christensen, onsdag 24. juli, 2019, 09:54 (546 dage siden) @ Frank Poulsen

Det er jeg sgu godt klar over ;) Jeg siger bare at ved signalproblemer eller sporskiftefejl bliver de ofte nedprioriteret ;)

Mig bekendt er reglerne for dårlige når det kommer til aflysninger af tog ved forstyrrelser.
BDK burde få stukket et sæt regler ud og fortælle operatørerne at "sådan er det".
Så kender alle fordelingen når der er rod i toggangen.
Om det er lovgivingen eller "andre interesser" som står i vejen; vides ikke med bestemthed.
Dog bør det være infrastukturforvalteren som står får både tildeling af kanaler - også når der er rod i toggangen.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

DB Cargo
Gørlev Sukkerfabrik
Gørlev Sukkerfabrik

I 1911 stiftede en kreds af sjællandske landmænd Sukkerfabrikken Vestsjælland A/S. Her er historien om Gørlev Sukkerfabrik og det tilhørende omfattende banenet på over 87 kilometer smalspor, der blev befaret af 7 damplokomotiver og 7 diesellokomotiver.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen