Advarselslamperne blinker igen ved signalsystemet (Generelt)

af Regelrytteren, søndag 21. juli, 2019, 18:04 (426 dage siden) @ jaer

Det var sådan jeg forstod indlægget:

Det er de samme validatorer man benytter til det nye og det gamle. Men jeg tror bare ikke man har været forberet på de mange projekter politikerne har igangsat samtidig med at Signalprogrammet's plan er ændret. Især fordi der i mange år ikke er sket en skid indenfor jernbanen. Følgende projekter kræver/har krævet validatorer:
-Ny bane Aalborg Lufthavn-Lindholm samt forlænget krydsningsspor i Lindholm
-Krydsningsstation Langholm (Ikke BDK projekt, men har alligevel krævet validatorer)
-Ny station Hirtshals (Ikke BDK projekt, men har alligevel krævet validatorer)
-Aarhus Letbane - Grenåbanen + Odderbanen (Ikke BDK projekt, men har alligevel krævet validatorer)
-5-blok løsning Ringsted-Vigerslev
-Tilslutning af ny bane i Vigerslev og Ringsted
-Nyt sikringsanlæg i Randers
-Nye signaler/sikring Ringsted-Næstved


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Svenska-lok

Lokomotivfabrikker

Østre Gasværk
Østre Gasværk
I jernbanekredse er Østre Gasværk mest kendt for sin unikke jernbane og de 3 små engelske sadeltanklokomotiver, der i over 70 år skubbede kulvogne op til de store retortovne. Her er historien om Østre Gasværk med fokus på værkets interne jernbane og det rullende materiel.
 Læs artiklen 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen